poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Interesting Holidays

Hej!
                                   ✿instagramaskfacebookyoutube tumbrdeviantart
Tak jak pisałam jest to post o tym co ciekawego robiłam w wakacje! Nie były to może jakieś "wyczyny życia", ale zrobiłam naprawdę mnóstwo ciekawych rzeczy no i chcę się z wami nimi podzielić haha! Na mojej liście brakuje mi tylko punktu "zwiedzanie". Mam nadzieję że za rok się on pojawi!
1. Zmieniłam kolor włosów! I to dwa razy bo rozjaśniałam je aż dwukrotnie. Na drugim zdjęciu może nie widać aż tak tego koloru (było ciemno eh) ale w następnych postach raczej pojawią się bardziej "naświetlone" zdjęcia!


2. Nowy Styl!
Kiedyś przez zupełny przypadek, dla zabawy spróbowałam wyglądać naturalniej i co z tego wyszło? że mi tak zostało! Po długich przemyśleniach stwierdziłam że lepiej mi w rozpuszczonych włosach, bez soczewek i peruk i "słodkiego" makijażu.

3. Zapewne każdy miał w te wakacje leniwe dni. Ja takich dni miałam max 3 (co mnie niezmiernie cieszy!) I każdego dnia wykonywałam DIY no i podsumowując te dwa miesiące to trochę mi się tego nazbierało.








4. Zapewne zauważyliście że w wakacyjnych postach miałam kolorowe włosy. Cóż kolorów miałam mieć chyba z 6 ale na mojej głowie zagościło tylko 3. Dlaczego? Cóż zielony toner tak bardzo zaprzyjaźnił się z moimi włosami że nawet u fryzjera kiedy byłam je rozjaśniać były jeszcze lekko zielone. A kolory jakie miałam to: zielony, zielono różowy i żółty. Nie zasmucając się zawsze mam peruki których ilość w tym czasie wzrosła a że z cosplayem skończyłam to czemu by ich nie pofarbować? No i co najsmutniejsze chyba straciłam zdjęcia właśnie zdjęcia w różowo zielonych włosach co niezmiernie mnie smuci.


5. No i oczywiście super jest to że codziennie spotykałam się ze znajomymi! Nie będę się już rozpisywać ale dodam kilka fajnych zdjęć z całych tych 2 miesięcy!

9 komentarzy:

  1. Genialne włosy *.*
    Zapraszam do mnie :) Tusia-malusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje transformacje z różnymi kolorami i strojami ;) W naturalnym looku też ci dobrze
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkońcu znalazłam osobę co interere cosplay'em i Azją :) genialne włosy miałaś :) Ja też miałam kolorowe, miałam zieloną grzywkę, różowe końcówki i pomarańczowy przedziałek :D

    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robilas mnostwo cudownych rzeczy. Szkoda ze nie dodalas wczesniej tego posta, to by podsunal mi zajecia na wakacje, ale za ro wiem co moge robic za rok 😃

    Moze wpadniesz do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoj obecny kolor jest wlosow jest świetny i przy takim pozostan :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń