wtorek, 11 sierpnia 2015

I Destroy You

Hej!
Niedawno zostałam po raz kolejny nominowana do LBA. Zawsze odpowiadam na pytania, ale nie nominuję nikogo. Jest to dla mnie raczej forma postu w którym mogę opowiedzieć trochę o sobie.
Nominowała mnie IngaAlexy. Przy okazji podzielę się zdjęciami, bo w końcu niedawno znowu zmieniłam kolor włosów. Tym razem jest to zielony i dziwi mnie fakt że trzyma się bardzo długo, muszę się go pozbyć bo w końcu czekają na mnie jeszcze 4 kolory!

                          Bluzka- DIY
                          Kurtka- Cropp
                          Spódnica- Sinsay
                          Peruka-Ebay
1- Czym jest delikatność i jak wygląda?
Trudno jest mi to jakoś przedstawić słowami ale delikatność kojarzy mi się z bielą i stokrotkami.

4- Każdy z nas kiedykolwiek wyobrażał sobie siebie jako kogoś sławnego, kim jesteś swoich wymysłach?
Teraz nie myślę już w taki sposób, myślę bardziej realistycznie ale w młodszych latach zostawałam aktorką hah.

5- Serce czy rozum?
Serce.

6- Denerwuje Cię bardzo fałszowanie u innych ludzi?
Tak i to bardzo.

7- O czym najczęściej myślisz przed snem?
O jutrzejszym i dzisiejszym dniem. Podsumowuję najciekawsze wydarzenia z dnia! 

8- Co sądzisz o tej piosence -> klik
Nie mój typ muzyki, nie przepadam za taką.


9- Co sądzisz na temat gimnazjalnych związków?
Wydaje mi się że pomimo że większość ludzi z gimnazjum jest niedojrzała ( mówię na przykładzie mojej szkoły) to uczucia nie przychodzą ze względu na wiek.

10- Dlaczego niemożliwym zjawiskiem jest istnienie ludzi bez wad?
Ciężko mi na to odpowiedzieć, wydaje mi się że to po prostu nie możliwe i niestety nie potrafię na to odpowiedzieć. 

11- Jakiego zwrotu używasz ostatnie za często?
Mam takich zwrotów bardzo dużo nie chce mi się ich wypisywać ale ostatnio mówię " no chyba nie".



                       





                            instagramaskfacebookyoutube tumbrdeviantart

14 komentarzy:

  1. Bardzo ślicznie wyglądasz, ale zdecydowanie lepiej bez peruki. Urzekło mnie pierwsze i ostatnie zdjęcie bez peruki ;3
    Cudowne.
    Pozdrawiam ;3

    http://imhurtingyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! Ciekawe pytania i odpowiedzi :) Również przed snem podsumowuję dzień i myślę o kolejnym dniu. Wyglądasz świetnie, bardzo oryginalnie, a to się naprawdę ceni :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetne włosy!!!!!
    Zapraszam
    Igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pominęłaś kilka pytań haha :)
    Mega włosy :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki następny kolor włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog, zostanę tu na dłużej! :)
    Świetne kolory włosów, no własnie jaki kolejny?
    Świetne odpowiedzi na pytabnia LBA :)
    Pozdrawiam cię gorąco! :*
    http://myworldisnotyoursx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz, inaczej, bardzo oryginalnie :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji :))
    Ja też nie znoszę fałszywości u innych :/
    Świetnie wyglądasz, super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio mówię w koło 'no chyba nie' XD śliczne włoski *o*

    http://monstersprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądacie! Bardzo fajny post!
    Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W któtkim wigu przypominasz mi Amelię ;-; I TAK, będę to powtarzać dopóki nie obejrzysz tego filmu! XD
    *neigeporcelaine.blogspot.com*

    OdpowiedzUsuń