sobota, 1 sierpnia 2015

Half summer for me

Hejka!
                              instagramaskfacebookyoutube tumbrdeviantart
Zdjęcia-Marcia Photography

Połowa wakacji już za nami więc ten post poświęcam podsumowaniu Lipca. W sumie to posumowanie 2 tygodni bo przecież przez pozostałe 2 tygodnie siedziałam nudząc się nad jeziorem co dało mi trochę do myślenia. Myślałam głównie z czym skończyć i z czym zacząć i muszę przyznać że trochę mi się tego nazbierało.




 1. Posty

Zamierzam dodawać więcej postów z sesji zdjęciowych, outfitów oraz czegoś co bardzo lubię czyli DIY. Poza tym ostatnio czytam wiele postów z inspiracjami. Więc u mnie pojawi się taka seria, będę w niej dodawać zdjęcia inspirujących dla mnie rzeczy lub po prostu zdjęć które przykuły moją uwagę. 





2. Zdjęcia

Doszłam również do wniosku, że powoli zacznę kończyć moją przygodę z cosplayem. Może nie tyle kończyć co ograniczyć zamierzam wybrać się na zdjęcia w strojach które mam już gotowe i zmniejszyć je do minimum. Powód jest prosty wydaję na to mnóstwo pieniędzy a nie mam z tego jakiś "korzyści". Zamierzam teraz poświęcić się bardziej stylizacją. W końcu na świecie jest tyle uroczych stylów ubioru, a ja chciałabym spróbować każdego. 



 3.Weganizm
Od bardzo dawna chciałam przestać jeść mięso. Zawsze szkoda było mi zwierząt więc wzięłam się za siebie i jakoś mi się udało. Jestem z siebie bardzo zadowolona. Bo mięso zawsze stanowiło mój główny posiłek tak samo jak mleko, jednak ostatnio przekonałam się do warzyw. Pewnie najtrudniej będzie mi ograniczyć mleko, ale muszę w siebie uwierzyć.



4.  Nowa nazwa

Pewnie zauważyliście że mój blog to już nie "Porcelanowe Mleko" tylko "Jelly-Jelly". Pytanie tylko czemu zmieniłam nazwę. Cóż stara nazwa kojarzyła mi się z moim starym światem kiedy jeszcze chodziłam w lolicych sukienkach i opisywałam tu każdy dzień mojego życia. Uważam że nowa nazwa bardziej do mnie pasuje i oczywiście do bloga! 








9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, bardzo ładna sukienka ^^
    Zawsze warto wprowadzić zmiany w życiu.
    Powodzenia z weganizmem i w ograniczaniu mleka, ja osobiście z mleka nie mogłabym zrezygnować ponieważ od małego go uwielbiam i jem płatki na każde śniadanie :> Dlatego u mnie to nie realne, hehe/

    Ps. Więc sesji i zdjęć :3

    Pozdrawiam ;)

    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze styl masz świetny :) pomysł z białymi i czarnymi włosami super :) weganizm ? Hmm podziwiam ;) na pewno będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje!
    Ukradnę ci te czarne sandałki hahaha
    Strasznie podoba mi się twój styl, wyglądasz ładnie i świeżo!
    ps. obserwuję i zapraszam do siebie
    http://subeha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne zdjęcia,jeju takie pomysłowe,śliczne stylizacje,w ogóle wszystko piękne !!!
    http://bbubbleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podsumowanie miesiąca, przeładne zdjęcia, genialne stylizacje i, o mamo, cudny szablon bloga. Leci obserwacja!


    Co nowego? Możliwość zostania nominowanym do Liebster Blog Award! Wystarczy skomentować najnowszy post, podając link do swojego bloga, by później ewentualnie zostać wylosowanym :3 Zapraszam serdecznie!

    http://hint-of-relief.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne podsumowanie miesiąca :)), mega zdjęcia :))
    obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, iż sesja zdjęciowa wyszła fantastycznie. Czekam na kolejne! :3

    mrcroow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń