piątek, 21 sierpnia 2015

Deciding her fate

Hej!
Fakt że post trochę nie było ale niestety nie miałam możliwości dodania go wcześniej. Brak możliwości dostania zdjęć z powodu popsutego komputera koleżanki bardzo bolał a nie chciałam zmieniać tematyki postów bo chyba posty ze zdjęciami najbardziej mi odpowiadają.
Smuci mnie fakt że za mniej niż 7 dni znów będę siedziała w ławce i robiła to na okrągło przez najbliższe 10 miesięcy. Wakacje jak dotychczas były naprawdę udane, codziennie coś robiłam nie nudziło mi się. Szczerze był to jeden z lepszych okresów w moim życiu. Mam nadzieję że takie wakacje spotkają mnie również za rok. No i muszę się pochwalić że wreszcie mam kolor włosów o jakim zawsze marzyłam haha. Ale pokażę wam je w innym poście bo w sumie w moim wyglądzie zaszły zmiany na lepsze.
Zazwyczaj wieczorem mam wenę na pisanie postów więc siedzę do późna i piszę posty co w sumie jest dobre bo zaoszczędzę potrzeby czas w roku szkolnym. W końcu w tym roku mamy egzamin i zamierzam napisać go najlepiej jak to możliwe. Mogę jedynie trzymać za siebie kciuki i wierzyć że mi się uda!








                                      ✿instagramaskfacebookyoutube tumbrdeviantart

11 komentarzy:

  1. Jakie śliczne focie *-*
    To dobrze że Tobie miło zleciały wakacje, ja się niestety okropnie nudziłam :/
    Mam nadzieję że a rok będzie lepiej ^^

    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię twoje cosplay'e, ale jako "zwykła" Maja wyglądasz jeszcze śliczniej. Na prawdę, w blond włosach jest ci bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Zapraszam do mnie!
    http://the-queen-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z bardziej udanych sesji! :D
    *neigeporcelaine.blogspot.com*

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz twoje włosy są przecudowne *o* z twarzy i figury strasznie przypominasz Daenerys z gry o tron *o* jejuuu zazdroszczę urody C: i powodzenia na egzaminach ! też będę pisać :3 trzymam kciuki !


    http://kawabezkoffeiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia i stylizacja!
    bardzo podoba mi się naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawszę śliczne zdjęcia mam taką samą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja <3 Dziewczęca i delikatna *,*
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie :d
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz nominację na moim blogu ^^
    http://asaminach.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń