czwartek, 16 lipca 2015

♫If you sing with me?♫

Hejka!
Wszystkie peruki już przyszły co nie oznacza nic innego jak całą masę zdjęć. Muszę dobrze rozplanować zdjęcia do postów bo zdaję sobie sprawę że za trochę czasu rozpocznie się rok szkolny co oznacza że wyjść z domu będzie ciężko tym bardziej że to 3 klasa. Eh brakuje mi tylko tematów na posty bo uwielbiam blogi typu przemyślenia + dawka dobrych zdjęć. Niestety ja nie potrafię moich przemyśleń przelać na papier a do internetu. Mam nadzieję że z czasem się to jakoś rozwinie a dzisiaj koleje zdjęcia, tym razem cosplay Lily z Vocaloid!










                             ✿instagramaskfacebookyoutube tumbrdeviantart

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób zdjęcia póki masz czas, ja zawsze chętnie pooglądam i poczytam nowe wpisy :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i bardzo fajna peruka gdzie ją zamawiałaś ?
    Obserwuję ;)
    http://karciavska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaa, jak się cieszę że trafiłam na Twojego bloga! Idealnie trafia w mój gust :3
    Prześliczne zdjęcia i przepiękny makijaż :3
    Chętnie bym sobie z Tobą pośpiewała ^^

    OdpowiedzUsuń