poniedziałek, 27 lipca 2015

All Black

Hej!
                            instagramaskfacebookyoutube tumbrdeviantart
Więcej niż połowa wakacji za nami. Przyznaję, że dwa tygodnie zmarnowałam na bezczynne siedzenie w hotelowym pokoju, a szkoda bo w ciągu tego czasu mogłam zrobić wiele ciekawszych rzeczy. Chociaż to bezczynne siedzenie dało mi dużo do myślenia i postanowień chociażby co do bloga. Przez cały ten czas oglądałam Sailor Moon którą jakimś cudem udało mi się pobrać przy sporych problemach problemach Internetem. W trakcie oglądania dostałam jakiegoś natchnienie bo bardzo zainspirowały mnie stroje postaci. O dziwo były to stroje raczej codzienne, poza tym mam w planach 5 cosplay”ów z tej serii. Jednak kiedy wróciłam do domu zaczęłam tworzyć stylizacje inspirowane codziennymi strojami bohaterek. I takim właśnie sposobem postanowiłam, że utworzę Tag właśnie z takimi outfitami inspirowanymi tą serią. Dzisiaj chciałam wam pokazać stylizację inspirowaną jedną z bohaterek a mianowicie Sailor Saturn. Nie jest to jakiś wymyślny zestaw bo w końcu na dworze jest ciepło i chyba nie każdemu chcę się stroić w takim upale. W sumie to ciężko w upale wytrzymać całościowo w czerni i dodatkowo w golfie haha.
Spódnica- Sinsay
Golf- C&A
Buty- New Look
Wig-Ebay
Okulary-Sinsay
Zdjęcia-Marcia Photography









21 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, a twój ubiór jest przepiękny *_*

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjecia super
    http://spam2506.blogspot.com/2015/07/soba-byc.html sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mój styl, ale tobie to pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Upsss udalo ci sie usunać mój komentarz, ale ja wciąż mam screenshot :)
    http://scr.hu/3879/pvbmp
    Nie przyjmujesz konstruktywnej krytyki? Ważne są dla ciebie tylko pochwały?
    W taki sposób do niczego nie dojdziesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok faktycznie nie powinnam usuwać twojego komentarza, ale po prostu nie lubię bezmyślnych komentarzy osób które są z innego świata. Wezmę pod uwagę to co napisałaś, ale ty zacznij dostrzegać też jakieś pozytywy. I jeśli coś ci się nie podoba nie komentuj, zostaw opinię dla siebie bo nikt nie zmuszał cię do czytania tego postu.

      Usuń
    2. Pozytyw jest taki, że próbujesz voś stworzyć fajnegonpasowalo ciekawego, ale faktycznie przydałoby sie jednak zachować cos charakterystycznego. Wiele dziewczyn ubiera plisowana spódniczkę i koszulkę do tego. Wiele osób ubiera sie na czarno oblodzonych krojach ubrań, lenonki rownież są chętnie wykorzystywane. Komentarz nie był bezmyślny, a z dobrymi w sumie radami.
      Jeśli wzotujezz sie na postaci, która ma fiolet jako główny kolor to użyj fioletowych rzeczy, moze znajdź lub uszyj sam kołnierz marynarski i go doczepiaj do stylizacji. Perukę masz nieco zniszczoną albo bardzo Ci się ona potargała, a postać miała bardzo gładkie włosy.
      Ja bym radziła próbować do Saturn coś takiego:
      - najlepiej krótka peruka albo bardzo 'ulizana' o ciemnym kolorze
      - choker taki jaki ona miała
      - spróbować coś z tym kołnierzem marynarskim nawet do ciemnej koszulki/bluzki/koszuli, ale aby on przypominał nam o sailor moon
      - podkolanówki a najlepiej zakolanówki, fioletowe <- kolejny element w stylu SM
      - makijaż: same kreski trochę lipnie wyglądają, dałabym może mocniej potuszowane rzęsy albo sztuczne (naturalniej wyglądające)
      Oczywiście takie stylizacje są naszą osobistą interpretacją, ale jak otwarcie mówisz o takiej inspiracji to wręcz musi być zawarte coś co kojarzy się z serią bądź postacią.

      Usuń
    3. Telefon powstawiał mi złe słowa:
      fajnegonpasowalo ciekawego, => fajnego i ciekawego
      oblodzonych => o podobnych

      Usuń
    4. Przecież ja nie robię jej cosplayu tylko stylizację i to inspirowaną nią więc po co mi jej kołnierz? To zwykła sesja w której jestem ubrana na czarno i po prostu spodobał mi się jej strój. Jednak dzięki za radę może na przyszłość to wykorzystam lecz nie planuję jej stylizacji a tym bardziej cosplayu :)

      Usuń
    5. Ależ ja nie pisałam o cosplayu :) chodziło mi po prostu, abyś na przyszłość nie pisała "Paczcie, inspirowałam się Kubusiem Puchatkiem, ale wyglądam jak panda". Jeśli chciałaś się czymś inspirować i to robisz to jest to widoczne, a tutaj tego nie ma. Chodzi o sam fakt, że podpisałaś jako inspiracja bohaterką, ale tutaj niczego nie ma takiego inspirowanego i to zabolało :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz. Śliczna torebka :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba i nie zapominajmy że to jest jednak stylizacja a nie cosplay więc nie wszystko musi być idealne. To jest jej propozycja stroju bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do LBA.
    Post o tym pojawi się zaraz na moim blogu c":
    -> alexy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie przypominasz mi Katty Perry z czasów młodości na 2 zdjęciu :D
    Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę załamały mnie twoje brwi. Nie bierz tego jako hejt lub coś, ale moim zdaniem powinnaś je chociaż poprawić czarną kredką ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych zdjęć miałam mieć zupełnie inny makijaż, tylko zdarzył się mały wypadek i nie miałam już czasu ich poprawić ;_;

      Usuń
    2. W takim razie szkoda, wtedy by całość nawet ciekawie wyglądała.

      Usuń
  10. Świetny blog ;) na pewno będę tu wracac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy kupiłaś tą spódniczkę w sinsay? Szukam ich bardzo długo w polskich sklepach i nigdzie nie mogę znaleźć typu tennis skirt ;;
    Stylizacja ciekawa, lecz kompletnie nie w moim stylu, nie lubię zestawów all black, po wyjściu z gimnazjum całkiem mi się przejadły XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry fotograf ☺
    phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń