poniedziałek, 8 grudnia 2014

Zniszcz ten dziennik

Któż nie zna kultowej książki zniszcz ten dziennik?Chyba nikt.Wszyscy już znają i mają tą książkę.Z jednej strony się nie dziwię to naprawdę świetna zabawa.Zabawa zabawą ale jak dla mnie jest zbyt popularny.Ja dostałam go kiedy jeszcze mało kto go znał,wtedy wydawał się być fajny i oryginalny.Postanowiłam przeczekać i post o nim dodać po jego fenomenie.Dziennik wydaje się być fajnym prezentem ja mam jak na razie jeden dziennik,ale chciałabym kiedyś kupić drugi tylko że w innym języku! Tylko na pewno nie po angielsku,połowa grupy osób z tymi dziennikami ma właśnie dzienniki po angielsku.Mi się nie podoba,wolę polskie tłumaczenie.







































12 komentarzy:

  1. Super niszczysz dziennik! Mam podobną stronę z łańcuchem :) Pięknie szkicujesz *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój dziennik jest sliczny, jednak ja prowadzę swój... INACZEJ! :D

    http://malinowym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę sprezentować ją sobie na gwiazdkę, tylko szkoda mi będzie ją niszczyć, no ale cóż jak szaleć to szaleć. :)
    http://gold-daisy07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą książkę, wow nieźle :D To z wodą na końcu najlepsze :D

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Mój blog! <-- Click

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już tę książkę w czyimś wykonaniu, ale Ty rządzisz. Niszczenie wychodzi Ci świetnie, a zarazem przeuroczo. Jesteś bardzo kreatywna :D. Ja również rysuję!

    http://miacocolino.blogspot.com/search?updated-max=2014-12-08T11:40:00-08:00&max-results=1 <<Zapraszam do kliknięcia w ten zagmatwany link. Trafisz do postu, w którym pokazuję swoje prace rysunkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawię go sobie pod choinkę :) w swój włożyłaś mnóstwo pracy :D

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo czytałam o tej książce uważam że Twoje zdjęcia są najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta strona rządzi XD Rzeczywiście, dostałam go wczoraj i już się o niego boję, bo nieźle cierpi haha...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, to racja ;)
    Dziennik ten jest już bardzo popularny...
    co prawda ja go nie mam, ale niemal na każdym blogu pojawia się o nim wpis ;)

    pozdrawiam
    edzia-photoamator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o nim! ♥ Wspaniała destrukcja :D
    ♥ ♥ ♥
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam " Zniszcz ten dziennik" jest świetny !

    http://paper--flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobno o swietna ksiazka! Zycze ja sobie pod choinke
    Mój blog-zapraszam!

    OdpowiedzUsuń